Forum www.wildtiger.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Misje 7 level

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wildtiger.fora.pl Strona Główna -> Misje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EVERARD
Radny



Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

Płeć: Rycerz

PostWysłany: Pią 21:39, 19 Lut 2010    Temat postu: Misje 7 level
Koszmar leśniczego

Leśniczy poprosił cię o pomoc z pewnym «malutkim» problemem. Pewnego razu wpadł mu w ręce niezwykły żuk, który został pupilkiem i najlepszym przyjacielem leśniczego. Czas mijał, żuk wyrósł i zmienił się w ogromnego potwora. Leśniczy prosi cię, żebyś zbadał tajemnicę tej strasznej przemiany.

Wykonano: Udaj się do kapitan Bachaszy, do południowego awanpostu, i dowiedz się od niej, jak można pomóc leśniczemu Wacławowi w jego problemie z żukiem.

Wykonano: Udaj się do leśniczego Wacława na Kraniec Świata i opowiedz mu wszystko, czego się dowiedziałeś od kapitan Bachaszy.

Bieżący cel: Zdobądź żółć władcy skorpionów i przynieś ją kapitan Bachaszy do południowego awanpostu.

----------------------------------------------------------------------------------

Księga Martwych

Nekromanta opowiedział ci o istnieniu pewnego Foliantu Martwych, który może dać absolutną władzę nad umarłymi. Wielu próbowało zawładnąć foliantem, rozpętywali wojny i krwawe bitwy. Wówczas rozgniewany bóg śmierci Fenzaarg zabrał foliant i podzielił na cztery równe części, rozrzucił je po świecie i na straży każdej z nich postawił zjawę, która nigdy nie zasypia – wielkiego wojownika mroku! Od tej pory te wielkie zjawy strzegą części Foliantu Martwych! Poznać mądrość zawartą w księdze można tylko po złożeniu części razem – takie właśnie zadanie daje ci nekromanta.

Bieżący cel: Przynieś nekromancie do Grobowców Wasali runy Gniewu Byal, Wiatru Byal i Ochrony Byal.

Wykonano: Przynieś nekromancie do Grobowców Wasali runy Gniewu Byal, Wiatru Byal i Ochrony Byal.

Bieżący cel: Przynieś nekromancie do Grobowców Wasali czaszki poległych wojowników (10 szt.), skolopendrę Jaguzzi i Złe oko.

Wykonano: Przynieś nekromancie do Grobowców Wasali czaszki poległych wojowników (10 szt.), skolopendrę Jaguzzi i Złe oko.

Bieżący cel
: Z pomocą nekromanty odpraw rytuał uśmiercenia ciała, zbierz wszystkie części Foliantu i zanieś je nekromancie do Grobowców Wasali.

Zdobyłeś: 25000 punktów doświadczenia, 300 punktów reputacji twojego miasta. Straciłeś: Pierwsza część Foliantu Martwych 1 szt., Druga część Foliantu Martwych 1 szt., Trzecia część Foliantu Martwych 1 szt., Czwarta część Foliantu Martwych 1 szt..

Komentarz
: Co nas czeka podczas zdobywania części foliantu. Otóż na dzień dobry dostajemy przekleństwo-uśmiercenie, tzn
-30 do szybkośći
-40 pkt życia
-1 pkt zycia co sekundę

Czekają nas cztery walki ze strażnikami[10]. strażnicy mają od 2500 hp do 4000 hp. Podczas walki mogą dołączyć się dwa widma nietoperzy[10] ok 2500 hp. Podczas jednej walki mamy do zbicia srednio 5000hp.

Ważna sprawa. jezeli zdobędziemy np 2 częsci a przy 3 walce zginiemy, to tracimy wszystkie części i trzeba tłuc od nowa (podobno, bo ja nie zginąłem)

Ta "przyjemnośc" kosztowała mnie ok 25-30 moroków nietoperzy.

Powodzenia.

------------------------------------------------------------------------------------

Zaćmienie księżyca

Jasnowidz Oden opowiedział ci, że wkrótce przybędą do niego na naradę jasnowidze i magowie z całego świata Feo, aby porozmawiać o sprawach dotyczących magii. Narada odbywa się co roku, tym razem to Oden będzie jej przewodniczył. Musi zająć się bezpieczeństwem gości, lecz jest to trudne, gdyż niedaleko jego domu rozpleniły się wilki waldagory. To ogromne zagrożenie dla starych i nieznających magii bojowej czarodziei. Jasnowidz prosi cię, żebyś oczyścił góry ze złych potworów.

Tą misje wykonałem, trzeba ubić 10szt wilków waldagor. W nagrodę jest xp i 10szt wielkiego eliksiru życia

------------------------------------------------------------------------------------

Kontrola jakości

Dowódca martwi się pojawieniem odważnego wojownika Grossa, który w szeregach jego drużyny pragnie walczyć z wrogiem. Wojownik jest znakomity: i dobrze zbudowany, i śmiały, i zręczny, lecz tylko w słowach. Dowódca chciałby wiedzieć, jak to wygląda w praktyce. Prosi cię, żebyś pomógł mu dowiedzieć się, na ile słowa Grossa odpowiadają prawdzie.

Misje wykonałem. Trzeba ubić 5szt Gordtów zabójców, potem iść do dariusa, później do rycerza Berca i spowrotem do dariusa. Bedzie do wyboru, czy powiedzieć mu prawdę czy skłamać. Ja powiedziałem prawdę. Nagroda: XP i 50 pkt reputacji o'delvaisu.

-------------------------------------------------------------------------------------

Niezwykłe zwierzę

W świecie Feo wyhodowano bojowe zwierzę, doskonale nadające się do walki z martwiakami. Paladyn Szyko, od dawna marzący o takim pomocniku, zamówił sobie takie stworzenie. Jednak od tego dnia minęło sporo czasu, a zwierzaka i tak mu nie dostarczono. Szyko martwi się i prosi cię, żebyś dowiedział się, co jest powodem takiej zwłoki.


Misję wykonałem. Trzeba iść do Arniki i otworzyć kłódkę, troszkę trzeba pogłówkować ale jest tylko 81 kombinacji, wiec próbójemy kazdą po kolei, aż w końcu kłódka ulegnie. Później do szyka.

W nagrodę xp i sterta papierów (w mojej nic nie było)

------------------------------------------------------------------------------

Wielki problem Gizedora
Gizedor opowiedział ci o swoim problemie:
1. głowa mówi:
cho-tu-pc-po-cho-nie-le-ej-mi-mo-i-robali-ek-ty-się-mn-yło-moj-wi-i-mi-da-zły-tem-rd-zły-wo-wn-oc-nie-trz-cz-le-mi-móż-ra-so-z-jaz-i-ów-od-je-em-ad-ym-wy-dz-em-ba-ma-ugą-ow-się-lu-ie

2. Głowa mówi:
dzą-de-zą-co-dzą-wiem-pi-by-po-gl-bo-prz-lę-ch-na-oż-w-ej-eży-żyć-nie-ją-jes-ba-zo-ty-jo-iku-zu-wy-esz-aj-piej-po-po-dzić-bie-na-dem-zn-gł-ny-st-zj-łb-coś-pę-ał-ro-le-cz-ch-ają-ma-tk

Misję wykonałem. Trzeba zanieść Gizedorowi tararikona i młode Atszu. W nagrode xp, 3szt diabelska kostka (lepsza od demonicznej)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EVERARD dnia Czw 19:16, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locky
ADMIN - Maskotka Szefa



Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Świat Feo
Płeć: Niewiasta

PostWysłany: Sob 19:53, 05 Cze 2010    Temat postu:
Zagadkowy «Orbis Terrae»
(Misja u Kromlecha)

Aby rozwiązać skomplikowaną zagadkę, nie wystarczy spryt i wiedza, często trzeba mieć też farta. Zrozumiałeś to, kiedy pomogłeś pewnemu ważnemu mieszkańcowi Feo i aktywizowałeś dawny artefakt «Orbis Terrae».

Włożyłeś szafir do gniazda G.
Włożyłeś topaz do gniazda O.
Wstawiłeś szmaragd do gniazda J.
Włożyłeś rubin do gniazda B.
Włożyłeś ametyst do gniazda D.

Zdobyłeś: 5000 punktów doświadczenia, Eliksir Przemiany «Minotaur» 1 szt..[/u]


Zakończyłeś misję "Niezwykłe zwierzę".
Zdobyłeś: 4000 punktów doświadczenia, Sterta papierów 1 szt..

(kombinacja o ile dobrze pamiętam to u mnie była żaba 2 i krowa 2)


Zakończyłeś misję "Wielki problem Gizedora".
Wiedząc, że rozochocony olbrzym może być niebezpieczny, opuściłeś wieżę i ze zdziwieniem obejrzałeś swoje znalezisko.
Zdobyłeś: 4000 punktów doświadczenia, Diabelska kostka 3 szt.. Straciłeś: Tararikon 1 szt., Młode atszu 1 szt..

Zakończyłeś misję "Kontrola jakości".
Zdobyłeś: 7000 punktów doświadczenia, 50 punktów reputacji twojego miasta, Wielki Eliksir Giganta 10 szt..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Locky dnia Wto 21:04, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wildtiger.fora.pl Strona Główna -> Misje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin